Modrý zákaznický servis generuje velké peníze

Kód: DS0X4-100 DS0X4-50 DS0X4-0 DS0X4-O-100 DS0X4-O-0 Zvolte variantu
Značka: Jan Korbel
380 Kč 190 Kč 1 Kč 100 Kč 1 Kč od 1 Kč 314,05 Kč bez DPH 157,02 Kč bez DPH 0,83 Kč bez DPH 82,64 Kč bez DPH 0,83 Kč bez DPH od 0,83 Kč bez DPH
Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Zvolte variantu
Zvolte si cenu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Zákaznický servis (CX) může sloužit:

  • jen k formální realizaci obchodních podmínek, nebo
  • ke skutečnému budování vztahů.

Druhá možnost vyžaduje pochopení vize, poslání a hodnot. Lidé u toho musí myslet. Jak? To se dozvíte v této diskuzní skupině. Předem prozradím, že rozhodují detaily. Není to o penězích ani o technikách. Je to o nastavení hlavy.

Ptáte se, jak jsem na to přišel?  V roce 2021 jsem založil překvapivě úspěšnou firmu na import hedvábí. Dodavatel v Číně nám po 6 měsících sdělil: "Jste malý zákazník, ale ještě nikdy jsme neviděli tak rychlý růst."  Jakto? ... Více se dočtete níže.  

Přihlaste se, a dozvíte se víc. Slibuju, že vám řeknu, která věta mi vydělává nejvíc peněz.

Vždy v objednávce uvádějte email a telefon přímo na účastníka akce, aby dostal všechny informace včas. Pokud objednáváte za někoho, vepište údaje do poznámky v objednávce.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Celý příběh firmy Prodej hedvábí s.r.o.

Trh byl v ČR dávno rozdělený a desítky let stabilní, když kolegyně přišla s myšlenkou: "Vždycky jsem si přála založit největší speciálku na hedvábí v Evropě". Obchodník ve mně neodkázal odolat nové výzvě.

Je konec roku 2021, firma je založená a první látky jsou na skladě. Začínám oslovovat první zákazníky. Ti jsou zatím vychovaní tak, že stávající průměrný servis dodavatelů považují za normální.

V roce 2022 nám začali říkat například: "Hedvábí je drahé a někdy jste dražší než vaše konkurence, ale u vás mi nevadí ty peníze nechat."

V roce 2023 jsem si všiml, že náš největší konkurent kopíruje naše adresy z eshopu, aby si vylepšil pozici ve vyhledávači. Dokonce se začalo objevovat víc jejich reklam a právě na hedvábí. Nic se nestalo. Stále rosteme. Stejně jsme zahlceni a pokračujeme v růstu desítky procent ročně. A pozor! ....

... v roce 2024 jsme vypnuli reklamy, které jsme spustili na podzim 2023, protože příliv nových zákazníků nemůžeme stihnout. Oni k nám chodí totiž na doporučení.

Všechno vám prozradím, nic nezatajím ... Jen nečekejte návod. Musíte okopírovat naše myšlení.

Více o programu

Rozsah: 2h 

Kapacita: 4 – 10 osob

Místo: online Google meet (https://meet.google.com/gfd-ehyi-vjf)  

Termín:

  • Pokud termín nevyhovuje nebo zde žádný není, nečekejte a přihlaste se. Prostě dejte tuto akci do košíku a kupte si své místo ve skupině. 
  • První 3-4 účastníci naplánují termín společně a ostatní se budou připojovat. 

Jak to proběhne:

  1. Dobrovolná samostatná příprava nebo následné studium: zkuste si uvědomit, v jaké formě zažíváte zákaznický servis (jak to děláte u vás, jak to vidíte jako zákazníci,...)
  2. Lektorská minilekce - seznam klíčových myšlenek
  3. Diskuze nad praxí s novým úhlem pohledu
  4. Shrnutí příkladů, co nevede k výjimečnému zákanickému servisu a zákaznické zkušenosti (CX)
  5. Doporučení cest, které zajistí zákazníkům výjimečnou zkušenost (CX) a budují pevné vztahy
  6. Na přání konzultace k dotazům účastníků (můžete si hned odnést rady)
  7. Závěrečná reflexe užitečnosti sezení
  8. Na přání doporučení dalšího rozvoje sebe sama nebo rovnou celé firmy

Co probereme:

  • Jak vzniká zdravý obchodní vztah a na čem musí stát 
  • Jak dosáhnout toho, aby zákazníci potvrdili výjimečnou zkušenost (CX)
  • Co se běžně dělá špatně a jaké to má dopady
  • Co se některým firmám daří dobře a jaké to má benefity
  • Vyvození závěrů, čeho si všímat, abyste díky zákaznické zkušenosti (CX) předběhli konkurenci
  • BONUS: Prozradím, která věta nám vydělává nejíce peněz.
  • Jak vybudovat excelentní zákaznický servis z pohledu vedení firmy

Doplňkové parametry

Kategorie: Diskuzní skupiny o fungování lidí
Autor: Jan Korbel
Vedení skupiny: Ing. Jan Korbel
Formát: Online diskuzní skupina
? Rozsah: 2 hodiny
Storno podmíky: 100%
 

 

Jmenuji se Honza Korbel a jsem:

  • lektor soft skills s praxí cca 20 let
  • konzultant pro změny a rozvoj s praxí cca 13 let
  • spoluautor koncepce Vektoring, majitel firmy Vektoring s.r.o.
  • vedoucí výcviku nových konzultantů a facilitátorů skupiny Vektoring

Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem.

Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.

Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků. 

Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.

 Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.

 

„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“                                    

Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.

 „…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“

Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.