Facilitace 1 - pojmy, principy a mentální příprava na workshopy
Kód: A6-25Detailní popis produktu
Komu je publikace určena?
Všem, kdo chtějí:
- udělat si obrázek o tom, co je skutečná facilitace workshopů
- eliminovat chyby v přípravě a zvýšit efektivitu své facilitace
- inspirovat se, jak komunikovat se zadavateli (nadřízenými/kolegy/zákazníky)
- poznat časté chyby, na kterých workshop v praxi padají (většinou neznalostí zadavatele, učastníků i nepozorností dodavatele)
Obsah
- Vymezení pojmů:
- Vzdělávání lidí versus rozvoj organizace
- Workshop
- Facilitace a facilitátor
- Intervence
- Mentální příprava facilitátora na workshop
- Příprava zadavatele a účastníků
- Závěrečné doporučení
Doplňkové parametry
Kategorie: | Literatura o rozvoji firmy |
---|---|
Autor: | Jan Korbel |
Formát: | |
Počet stran: | 16 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
![]() |
Jmenuji se Honza Korbel a jsem:
Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem. |
Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.
Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků.
Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.
Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.
„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“
Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.
„…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“
Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.