Modrý zákaznický servis generuje velké peníze
Kód: DS0X4-100 DS0X4-50 DS0X4-0 DS0X4-O-100 DS0X4-O-0 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Celý příběh firmy Prodej hedvábí s.r.o.
Trh byl v ČR dávno rozdělený a desítky let stabilní, když kolegyně přišla s myšlenkou: "Vždycky jsem si přála založit největší speciálku na hedvábí v Evropě". Obchodník ve mně neodkázal odolat nové výzvě.
Je konec roku 2021, firma je založená a první látky jsou na skladě. Začínám oslovovat první zákazníky. Ti jsou zatím vychovaní tak, že stávající průměrný servis dodavatelů považují za normální.
V roce 2022 nám začali říkat například: "Hedvábí je drahé a někdy jste dražší než vaše konkurence, ale u vás mi nevadí ty peníze nechat."
V roce 2023 jsem si všiml, že náš největší konkurent kopíruje naše adresy z eshopu, aby si vylepšil pozici ve vyhledávači. Dokonce se začalo objevovat víc jejich reklam a právě na hedvábí. Nic se nestalo. Stále rosteme. Stejně jsme zahlceni a pokračujeme v růstu desítky procent ročně. A pozor! ....
... v roce 2024 jsme vypnuli reklamy, které jsme spustili na podzim 2023, protože příliv nových zákazníků nemůžeme stihnout. Oni k nám chodí totiž na doporučení.
Všechno vám prozradím, nic nezatajím ... Jen nečekejte návod. Musíte okopírovat naše myšlení.
Více o programu
Rozsah: 2h
Kapacita: 4 – 10 osob
Místo: online Google meet (https://meet.google.com/gfd-ehyi-vjf)
Termín:
- Pokud termín nevyhovuje nebo zde žádný není, nečekejte a přihlaste se. Prostě dejte tuto akci do košíku a kupte si své místo ve skupině.
- První 3-4 účastníci naplánují termín společně a ostatní se budou připojovat.
Jak to proběhne:
- Dobrovolná samostatná příprava nebo následné studium: zkuste si uvědomit, v jaké formě zažíváte zákaznický servis (jak to děláte u vás, jak to vidíte jako zákazníci,...)
- Lektorská minilekce - seznam klíčových myšlenek
- Diskuze nad praxí s novým úhlem pohledu
- Shrnutí příkladů, co nevede k výjimečnému zákanickému servisu a zákaznické zkušenosti (CX)
- Doporučení cest, které zajistí zákazníkům výjimečnou zkušenost (CX) a budují pevné vztahy
- Na přání konzultace k dotazům účastníků (můžete si hned odnést rady)
- Závěrečná reflexe užitečnosti sezení
- Na přání doporučení dalšího rozvoje sebe sama nebo rovnou celé firmy
Co probereme:
- Jak vzniká zdravý obchodní vztah a na čem musí stát
- Jak dosáhnout toho, aby zákazníci potvrdili výjimečnou zkušenost (CX)
- Co se běžně dělá špatně a jaké to má dopady
- Co se některým firmám daří dobře a jaké to má benefity
- Vyvození závěrů, čeho si všímat, abyste díky zákaznické zkušenosti (CX) předběhli konkurenci
- BONUS: Prozradím, která věta nám vydělává nejíce peněz.
- Jak vybudovat excelentní zákaznický servis z pohledu vedení firmy
Doplňkové parametry
Kategorie: | Diskuzní skupiny o fungování lidí |
---|---|
Autor: | Jan Korbel |
Vedení skupiny: | Ing. Jan Korbel |
Formát: | Online diskuzní skupina |
? Rozsah: | 2 hodiny |
Storno podmíky: | 100% |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jmenuji se Honza Korbel a jsem:
Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem. |
Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.
Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků.
Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.
Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.
„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“
Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.
„…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“
Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.