"Modrý" zákaznický servis generuje peníze (18.2.2025 18:30 - 20:30)

Kód: LI-DS/009/AUTO
Značka: Jan Korbel
190 Kč 157,02 Kč bez DPH
Termín je vypsán

Máte nárok na slevu z minulosti? Napište to do poznámky při objednání a my fakturu ponížíme.

💥Využijte 120 minut diskuze s Honzou Korbelem💥

Zákaznický servis (CX) může sloužit:

  • ❌ jen k formální realizaci obchodních podmínek, nebo
  • ✅ ke skutečnému budování vztahů.

Druhá možnost vyžaduje pochopení vize, poslání a hodnot firmy. Lidé u toho musí myslet. Jak? To se dozvíte v této diskuzní skupině. Předem prozradím, že rozhodují detaily. Není to o penězích ani o technikách. Je to o nastavení hlavy.

Jak jsem na to přišel?  

V roce 2021 jsem založil překvapivě úspěšnou firmu na import hedvábí. Dodavatel v Číně nám po 6 měsících sdělil: "Jste malý zákazník, ale ještě nikdy jsme neviděli tak rychlý růst."  Jakto? ... Více se dočtete níže.  

Přihlaste se, a dozvíte se víc.

Slibuju, že vám řeknu, která věta mi vydělává nejvíc peněz.

Vždy v objednávce uvádějte email a telefon přímo na účastníka akce, aby dostal všechny informace včas. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Celý příběh firmy Prodej hedvábí s.r.o.

🍀Trh byl v ČR dávno rozdělený a desítky let stabilní, když Alena Voldánová, zakladatelka brandu Silky princess, přišla s myšlenkou: "Vždycky jsem si přála založit největší speciálku na hedvábí v Evropě".

💪🏻Obchodník ve mně neodkázal odolat nové výzvě.

1️⃣Je konec roku 2021, firma je založená a první látky jsou na skladě. Začínám oslovovat první zákazníky. Ti jsou zatím vychovaní tak, že stávající průměrný servis dodavatelů považují za normální.

2️⃣V roce 2022 nám začali říkat například: "Hedvábí je drahé a někdy jste dražší než vaše konkurence, ale u vás mi nevadí ty peníze nechat."

3️⃣V roce 2023 jsem si všiml, že náš největší konkurent zoufale kopíruje naše adresy z eshopu, aby si vylepšil pozici ve vyhledávači. Dokonce se začalo objevovat víc jejich reklam a právě na hedvábí. Nic se nestalo. Stále rosteme. Stejně jsme zahlceni a pokračujeme v růstu desítky procent ročně. A pozor! ....

4️⃣... v roce 2024 jsme vypnuli reklamy, které jsme spustili na podzim 2023, protože příliv nových zákazníků nemůžeme stihnout. Oni k nám chodí totiž na doporučení.

👉 Všechno vám prozradím, nic nezatajím ... Jen nečekejte návod. Musíte okopírovat naše myšlení.

Více o programu

Rozsah: 2h 

Kapacita: 4 – 10 osob

Místo: online Google meet (link obdrží řádně přihlášení)  

Termín: 18.2.2025 18:30 - 20:30

Jak to proběhne:

  1. Dobrovolná samostatná příprava nebo následné studium: zkuste si uvědomit, v jaké formě zažíváte zákaznický servis (jak to děláte u vás, jak to vidíte jako zákazníci,...)
  2. Lektorská minilekce - seznam klíčových myšlenek
  3. Diskuze nad praxí s novým úhlem pohledu
  4. Shrnutí příkladů, co nevede k výjimečnému zákanickému servisu a zákaznické zkušenosti (CX)
  5. Doporučení cest, které zajistí zákazníkům výjimečnou zkušenost (CX) a budují pevné vztahy
  6. Na přání konzultace k dotazům účastníků (můžete si hned odnést rady)
  7. Závěrečná reflexe užitečnosti sezení
  8. Na přání doporučení dalšího rozvoje sebe sama nebo rovnou celé firmy

Co probereme:

  • Jak vzniká zdravý obchodní vztah a na čem musí stát 
  • Jak dosáhnout toho, aby zákazníci potvrdili výjimečnou zkušenost (CX)
  • Co se běžně dělá špatně a jaké to má dopady
  • Co se některým firmám daří dobře a jaké to má benefity
  • Vyvození závěrů, čeho si všímat, abyste díky zákaznické zkušenosti (CX) předběhli konkurenci
  • BONUS: Prozradím, která věta nám vydělává nejíce peněz.
  • Jak vybudovat excelentní zákaznický servis z pohledu vedení firmy

Doplňkové parametry

Kategorie: Diskuzní skupiny o fungování lidí
Autor: Jan Korbel
Vedení skupiny: Ing. Jan Korbel
Termín: 18.2.2025 18:30 - 20:30
Formát: Online diskuzní skupina
? Rozsah: 2 hodiny
Storno podmíky: 100%

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

 

 

Jmenuji se Honza Korbel a jsem:

  • lektor soft skills s praxí cca 20 let
  • konzultant pro změny a rozvoj s praxí cca 13 let
  • spoluautor koncepce Vektoring, majitel firmy Vektoring s.r.o.
  • vedoucí výcviku nových konzultantů a facilitátorů skupiny Vektoring

Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem.

Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.

Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků. 

Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.

 Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.

 

„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“                                    

Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.

 „…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“

Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.