Vize a hodnoty táhnou (příběh firmy Prodej hedvábí s.r.o.)
Kód: A6-26Detailní popis produktu
Komu je publikace určena?
Všem, kdo chtějí pochopit:
- jak založit kvalitně fungující firmu namísto firmy pouze generující čísla
- jak "abstraktní" pojmy jako hodnoty, vize a poslání ovlivňují chování a rozhodování lidí v praxi
- jak se vize a hodnoty stanou konkurenční výhodou a generují peníze
Obsah
- Souvislosti celého projektu a kdo za ním stojí
- Charakteristika firmy
- Příběh firmy v prvních letech
- Leadership v nákupu
- Leadership v obchdě
- Leadership ve spolupráci a neurodiverzita v praxi (chystáme)
Chystáme volné pokračování na téma Zákaznický servis a CX v modré barvě.
Doplňkové parametry
Kategorie: | 👉 Literatura k rozvoji firmy |
---|---|
Autoři: | Jan Korbel, Alena Voldánová |
Formát: | |
Počet stran: | 20 |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
![]() |
Jmenuji se Honza Korbel a jsem:
Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem. |
Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.
Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků.
Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.
Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.
„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“
Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.
„…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“
Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.